trip-australie-2018.reismee.nl

1e roadtrip

Hiya!

Eindelijk heb ik weer internet zodat ik een verhaaltje kan posten. Ik hoop dat ik dit keer er ook een paar foto's bij kan zetten.

De dag nadat ik terug kwam van Melbourne zijn we vroeg in de ochtend richting Walwa gegaan. Walwa is een klein dorpje in de gemeente Victoria. Melbourne ligt ook in Victoria. Maar voordat we naar Walwa gingen hebben we geslapen in Bright. Dit omdat we op deze manier dan binnendoor kunnen rijden en niet over de snelweg.

Bright is ook een klein dorpje maar groter dan Walwa.

Ikzelf vond bright leuker omdat hier meer is dan in Walwa, in Walwa heb je alleen een pub, een café en een camping. We hebben 2 dagen in Walwa doorgebracht.

Voordat we in Walwa waren zijn we naar mount Buffelo geweest, hoog op de top lag gewoon nog sneeuw en er viel sneeuw dit was voor de aussies heel bijzonder omdat hun nog nooit sneeuw hebben zien vallen.

Vandaag gaan we naar een familie lunch en verder niet zoveel doen.

Ik heb nog geen gekke dieren gezien maar hoop wel snel een kangaroe of koala te zien!

Okay ik ga maar weer en ga proberen om foto's te plaatsten.

Xxx Joelle

Reacties

Reacties

Marja

Leuk om zo op de hoogte te blijven van je mooie reis.
Die dieren ga je vanzelf tegen komen.
Geniet er lekker van en veel plezier ?

mams

❤ genieten meis ❤ LY

Willie

Zo bedankt weer! Leuk weer wat te lezen. Het zal niet steeds lukken ivm internet! Maar nu weer een berichtje geplaatst! Nu nog ff de foto's kijken. Wel vluchtig gezien. Nou verder maar weer en hopelijk tot een volgende keer! Goeie reis verder en hopelijk ervan genieten! Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!