trip-australie-2018.reismee.nl

De reis en aankomst

Hoi hoi,

Vandaag op 18 november ben ik aangekomen in Melbourne. Het was een goede maar super lange reis.

Tijdens reis 1 naar Dubai kon ik niet slapen dus ben 7.5 uur wakker geweest en kregen we 1 maaltijd, ik had nog nooit vliegtuig eten op ik moet zeggen het viel niet tegen.

Tijdens reis 2 die ruim 13 uur duurde heb ik gelukkig wel geslapen maar niet heel goed. Hier kregen we alleen een lunch en ontbijt dus geen avondeten gelukkig hadden we een klein tussendoortje wat een mini pizza was.

Tijdens de tussenstop ben ik er tussen uit gepikt samen met alle andere jonge meiden voor een drugstest, met een stok over mijn handen en kleren en na het fouilleren mocht ik doorlopen want ja niks te vinden.

Na de landing op Melbourne airport vreesde ik voor de taferelen die altijd te zien zijn bij border security dit was echter niet het geval.. als je het inreisformulier maar goed invult kom je in groep 4 en dan is het oké en kan je doorlopen.

We kwamen aan om 6-7 uur in de ochtend. Ik had nergens last van en heb het kunnen volhouden tot nu. 19.15 in de avond.

Vandaag lekker rustig aan gedaan, we zijn naar een dichtstbijzijnd strand geweest en even wat gedronken daar. Morgen weer een frisse nieuwe dag en dan ga ik 2 dagen Melbourne verkennen!

Ik upload zo snel mogelijk iets nieuws!

Xxx Joelle

Reacties

Reacties

Jootje

Leuk om te lezen.
Ben benieuwd naar Melbourne
X

Mary

Hoi Joo leuk verhaal..maar wat zal je lekker slapen..welterusten ??

Marja

Wat een leuk reisverslag en mooie foto's.
Melbourne is een waanzinnig mooie stad.
Probeer zoveel mogelijk foto's te maken daar.
Geniet er lekker van ?

Mams

?

Joke Karthaus

Wat spannend allemaal!

Mariska

Super leuk om dit te lezen! Fijn dat je goed aangekomen bent. Nu lekker genieten na z on lange reis. ××

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!