trip-australie-2018.reismee.nl

Great ocean road

Hiya,

De laatste week in Melbourne is voorbij gevlogen. We hebben maandag tot woensdag weinig tot niks gedaan, vooral veel genoten van het weer en lekker gegeten.

Woensdag zijn we vertrokken naar the great ocean road hier was ik het meest nieuwsgierig naar omdat de foto's veel beloofde. En ik kan het in 1 woord omschrijven, het is prachtig! Het water is mooi blauw, de 12 apostels, the London bridge en nog zoveel andere mooie dingen zijn de reis zeker waard. Ook zijn we even wezen kijken bij Loch radgorde dit is een klein stuk strand waar ooit een bootcrasch geweest is en de restanten hiervan zijn bijzonder mooi!

Ik ben de grot in geklommen waar de 2 overlevenden zich hebben verscholen tot ze gevonden waren.

En jahoor onderweg heb ik eindelijk een Koala en Walibi gezien!

Na the great ocean road zijn we naar the grampians geweest hier hebben we een flinke wandeltocht gemaakt maar het uiteindelijke uitzicht was geweldig mooi!

We zijn vrijdag teruggekomen en nu zaterdag zit ik alweer in Perth, de laatste week is dus ingegaan..

De tijd vliegt voorbij en ik heb zoveel gedaan dat ik het soms allemaal niet meer weet.. dus als ik terugkom horen jullie misschien wel dingen die jullie niet lezen. Wat natuurlijk ook super leuk is haha!

Nou ik ga nu weer slapen en zal ook wat foto's online zetten als dit lukt!

Xxx Joelle

Reacties

Reacties

Cindy

Wat leuk om je reis zo een beetje mee te krijgen! Geniet van je laatste week!
XXX

Anton

Hiya... Joëlle vet. zie der mooi uit. neem koala beertje mee voor thuis om mee te knuffelen. wil je wat voor mij doen. Kijk eens naar je afvoer putje als je je tanden poets is het waar dat het water linksom het putje verlaat? Groetjes Anton

Marja

Leuk om weer even wat te lezen ?.
Ik zie ook een aantal herkenningspunten waar ik ook ben geweest prachtig om dit terug te zien.
Ik weet zeker dat je de rest van je reis ook zal gaan genieten en er is niemand die dat meer van je af pakt.
Slaap lekker en nog een mooie en veilige reis.
?

Mams

Supergaaf wat je allemaal gezien en gedaan hebt, gelukkig kunnen we tussendoor af en toe videobellen ? 2 weken alweer voorbij. Nog heerlijk genieten aankomende week. Een ervaring die voor altijd bij je blijft xxx LY

Willie

Je verhaal en foto's weer gelezen en gezien! Wat een belevenis en wat heb je veel al gedaan gezien en meegemaakt! Geniet nog van je laatste momenten het vliegt voorbij en ben je weer terug in het koude Nederland!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!