trip-australie-2018.reismee.nl

Weer thuis

Hiya!

Na een hele rustige week Perth waar we vrijwel niks gedaan hebben ben ik weer thuis.

In Perth hebben we rustig aan gedaan, we zaten met het hotel midden in het centrum dus dat hield in veel winkelen en rondlopen in de stad. We zijn wel 1 dag weg geweest naar Rottnest Island. Dit is een klein eiland waar we zijn wezen fietsen. Hier heb je ook de Quokka's dit zijn kleine beesten die alleen op Rottnest Island leven. Op Rottnest Island hebben we prachtige witte stranden met een licht blauwe heldere zee gezien.

Verder heb ik in Perth vooral genoten van de zon en me laatste week daar, vandaar geen nieuwe post maar nu pas 1.

Ik ben nu weer lekker thuis na een lange reis. En ja ik heb opnieuw 2 drugstesten gehad.

Ik vond het leuk dat iedereen mij een beetje gevolgd heeft ondanks dat ik weinig gepost heb!

Ik zal nog wat foto's online zetten en de rest van de 700 foto's zien jullie vast wel een keer persoonlijk van mij!


Xxx Joelle

Reacties

Reacties

mams

Ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, maar nog blijer dat je weer thuis bent xxx

Marja

Goed om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad al had ik ook niets anders verwacht.
Heerlijk dat je weer veilig thuis bent aangekomen jij kunt nog heel lang napraten over deze ervaring.
Nu lekker acclimatiseren want het tijdverschil hakt er ook in.
Dank je wel voor het delen van je reisverslag.
?

Willie

Leuk je verhalen en mooi je foto's! Nu ben je weer terug en is het weer voor bij! Goed om te horen dat alles prima is verlopen en je het mooi en goed hebt gehad! Weer welkom thuis hoor! Inmiddels hoop ik dat je weer bent gewend aan je thuis haven! Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!